image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

"Viděl jsem nahou svou mámu a i taťku ",prozradil Daniel

Nedávno bulvár pohřbil Emmu Watson, nyní si zasedl na Daniela Radcliffa. A to konkrétně jeho údajným prohlášením, že doma chodil spolu s rodiči nazí! Téda, opravdu šokující.
Herec Daniel Radcliffe neměl problém svléknout se donaha a pobíhat po jevišti v hlavní roli divadelní hry Equus. A teď konečně prozradil, proč není pro něj nahota žádný problém. Nikdy se totiž doma s rodiči nestyděli za své obnažené těla. A tak viděl "zcela bez" i svého otce, i svou matku a později se bez ostychu proháněl po domě zcela nahý i on sám. "Vyrůstal jsem v prostředí, kde jsem chodil nahý, dobře, ne vždy, ale nebyl problém chodit doma úplně nahý. Viděl jsem nahou svou mámu a viděl jsem nahého i taťku. Nijak aktivně jsem se nesnažil jejich shlédnout, ale nikdy to nebyl žádný velký problém, "přiznal Daniel.
A podle britské herecký naděje je hloupost, že pro muže je jednodušší být nahý jako pro ženy. "Panuje zde velký mýtus o tom, že je pro mě snazší být na jevišti nahý jak pro ženy, což je podle mého názoru totální hloupost. Když je na jevišti nahá žena, je to fajn, protože chlapi jsou rádi, že vidí nahé prsa. Jako chlap ale máte pocit, že vás více hodnotí, co upřímně není způsob, jakým chci být hodnocen každý večer před dvěma tisíci lidí, "dodal Radcliffe.
***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat