image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Co řekla Evanna ve Španělsku?


Nejedná se přímo o rozhovory (i když otázka tam jednou položená je), ale o krátké a zajímavé výroky Evanny, které pronesla během propagačního tour po Španělsku.
Mallorca:
"Vždy jsem ráda četla, ale moje mamka chtěla, abych četla více vyzrálejší knihy a tak mi koupila Harryho Pottera. Moc se mi to nezamlouvalo, ale pak četla kapitolu mému bratrovi a mě to zaujalo. Bylo mi osm let. Od té doby moje obliba těchto knih už jen vzrůstala."
►Další překlady najdete v celém článku


Parma:
"Ano, stále jsem velký fanoušek, stále čtu knížky a miluju je, ale teď je to jiné. Před Harry Potterem to byla jedna z věcí, které pro mě byly typické, ale teď už to nemůžu tolik dělat a to z jednoho jednoduchého důvodu, ta sága nemůže být celý můj život, občas od toho potřebuji uniknout. Tento typ života poznalo mnoho fanoušků po celém světě. Když přijdu domů, nechci se se svými přáteli bavit o Harry Potterovi, chci se bavit na nějaké jiné téma."


Pár otázek položil Evanně španělský web 24Heures, přeložena do angličtiny byla ale zatím jenom jedna.

Co budeš dělat po Harry Potterovi?
"V podstatě zbývá ke zfilmování jen jedna kniha. (touhle větou si nejsem moc jistá, ale ono to vůbec nedávalo smysl…) Propadla jsem nekonečnému smutku. Luna nás učí, že se nesmíme nechat přemoci smutkem, takže….jsem ok. Mám před sebou rok školy, pak se chci zkusit stát herečkou. Sním o natáčení s Timem Burtonem. Hodně na mě zapůsobil, takže jsem se nikdy neodvážila obrátit se na něj - ale pak přišel na premiéru Fénixova Řádu a Prince dvojí krve!"

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat