image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor z Poster Book: Mathew Lewis

Celé jméno: Matthew David Lewis
Postava z HP: Neville Longbottom
Narozeniny: 27. červen
Znamení: Rak
Oči: Zelené
Vlasy: Hnědé
Filmografie (před HP): Heartbeat ('99); Where The Heart Is ('96); Dalziel & Pascoe ('95); Some Kind Of Life ('95)
___________________________________________________________________


Jak se podle Tebe Harry Potter a Princ Dvojí Krve liší od starších filmů?
Super, když všichni natáčejí stejnou scénu, prožíváme hodně zábavy a smějeme se a jak se to lety stupňuje, užíváme si o to více, a proto je každý následující snímek lepší.

Které specifické rysy obdivuje na své postavě?
Jeho rozkošnost, jeho projevení důvěry vůči svým přátelům a lhostejnost k nebezpečným věcem. Miluji jeho ego.
  • POKRAČOVÁNÍ V ČLÁNKU


Které prvky Tvé postavy byly nejnáročnější na ztvárnění?
Je velmi problémový. Bylo pro něj těžké smířit se s věcí, která se stala jeho rodičům ještě když byl mladý. Je málo hovorný, ale scénář mi vše usnadňuje.

Z jakých zkušeností si čerpal při stvárňovaní své postavy?
Když jsem byl ještě mladý, a měl jsem jít na novou školu, chyběla mi smělost. Byl jsem si nejistý, přemohla mě panika a také jsem byl celý v napětí ... stejně jako je i Neville.

Představuje pro Tebe jako herce skutečnost, že si úzce spojován se svou postavou, profesionální výzvu?
Mou profesionální výzvou se stane moment po Harrym Potterovi, kdy budu muset přesvědčovat lidi, že je ve mně více, než v Nevillovi. Doufám, že mi dají šanci být smělý ...

Jak se cítíš při sledování předchozích filmů? Ovlivňuje sledování předchozích filmů Tvůj současný výkon?
Nemůžu to vidět! Jednou jsem to viděl a ustačilo mi! Jsem tam hrozný.

Existuje v darech Smrti nějaká konkrétní herecká výzva nebo část příběhu, na kterou se tešíš?
Na svou hlavu v plamenech (když dá Voldemort Nevillovi na hlavu Moudrýklobouk). Pochybuji, že mě to nechají udělat, ale rád by sem si to zkusil.

MATTHEW LEWIS dokončuje věty

Kdybych nebyl hercem ... chtěl bych vstoupit do armády.
Z mých
dosavadních scén největší výzvu představovalo ... když Neville v záchranné místnosti Harrymu vypráví, co se stalo jeho rodičům.

Mým oblíbeným okamžikem z natáčení Prince bylo ... když jsem porazil Alfiho (Deana) v šipkách 6:0, přičemž se mi poprvé podařilo hodit 180 (třikrát střed) a nakonec jsem v posledním kole nahrál 132 bodů ... To byl den! Alfi zcela pěnil!

***
zdroj: priori-incantatem.sk-ÚPRAVA

0 komentářů:

Okomentovat