image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor z Poster Book: James a Olive Phelpsovi



Celé jméno: James Phelps X Oliver Phelps
Postava z HP: Fred Weasley X George Weasley
Narozeniny: 25. únor
Znamení: Ryby
Oči: Hnědé X ořechové
Vlasy: Hnědé (jako Fred a George zrzavé)
___________________________________________________________________


Jak se podle vás Harry Potter a Princ Dvojí Krve liší od předchozích filmů?
James: štáb a herci jsou spolu už osm let, takže už o sobě víme, kdo jak pracuje. Příběh je stále temnější a děje se více a více věcí, ale v tomto filmu je zároveň více humoru než v těch ostatních. Každý den jsem pracoval mezi asistenty režiséra, takže už jsem viděl i to, jak film vypadá "z druhé strany".
Oliver: Myslím si, že film je temnější a armáda Voldemortových stoupenců narůstá. Děj se zahušťuje a některé dílky skládačky začínají do sebe zapadat.

Které specifické rysy obdivujete na svých postavách?
James: Stále si přeji, abych byl takový otevřený a extrovertný, jako byl Fred v tom věku. Zároveň bych chtěl mít jeho talent na byznys a obchodování.
Oliver: Líbí se mi, že George je vytrvalý v boji proti černé magii a věrný své rodině.

  • POKRAČOVÁNÍ V ČLÁNKU


Které prvky Vašich postav byly nejnáročnější na ztvárnění?
James: Ryšavost! :) Ale ne, jen trochu. Pravděpodobně Fredova extrovertnost, že já takový vůbec nejsem.
Oliver: Bez pochyby tancování ve scénách z vánočního plesu v Ohnivém Poháru

Z jakých zkušeností jste čerpali při stvárňovaní svých postav?
James: Přebarvení vlasů mi opravdu pomohlo, rozlišil jsem tím Freda od sebe. A jsem schopen naučit se i tančit, co jsme museli ve čtvrtém filmu.
Oliver: V dětství jsme s Jamesem často vyváděli a mýlili jsme ostatních, že jsme ten druhý.

Představuje pro Vás jako herce skutečnost, že jste úzce spojování se svými postavami, profesionální výzvu?
James: necítím to tak. Na konci dne nechávam Freda na place a vracím se k němu až na druhý den ráno.
Oliver: Mohlo by se to stát. Myslím si, že také něco hrozí každému, kdo se spojuje s obdobně velkým projektem.
Jak se cítíte při sledování předchozích filmů? Ovlivňuje sledování předchozích filmů Váš současný výkon?
James: Ne ... Je to jako když si prohlížíte staré rodinné filmy, vidíte své mladší já. Ale minule jsem byl dost šokován, když jsem surfoval po televizních kanálech a na jednom dávali třetí film.
Oliver: Myslím, že do určité míry ano. Člověk musí přemýšlet o předchozích zkušenostech, aby napredovala jeho postava i jeho herectví.

Existuje v darech Smrti nějaká konkrétní herecká výzva nebo část příběhu, na kterou se těšíte?
James: Závěrečná bitva (z důvodů, které jsou jasné všem, kteří četli knihu). Myslím si, že Fred tam utkví lidem v paměti, takže se těším na hereckou výzvu, kterou přinese přesvědčivé ztvárnění té scény.
Oliver: Ano. Aniž jsem prozradil příběh, je tam jedna scéna, kterou si "vyslechnu".

V potterovkách je mnoho speciálních efektů. Je hraní před zeleným plátnem namáhavé?
James: Musíš jen využívat svou fantazii, přesně tak, jako to dělají malé děti. Vždy je to fantastický zážitek, když vidíme konečnou podobu filmu.
Oliver: Vždy si můžeš udělat představu o tom, jak bude scéna vypadat ještě předtím, než ji začneš natáčet. Štáb ti obvykle ukáže obrázky toho, jak si představují jednotlivé scény. Vždy to tak bylo například, když jsme v předchozích filmech natáčeli famfrpál.

Jaký další typ umění Vás ovlivňuje jako herce? Obrazy? Romány? Klasické filmy? Divadlo?
James: Hudba. Jsem obrovský fanoušek hudby. Každý rok chodím na dva-tři festivaly. Nejraději mám rock (v podstatě ve všech jeho podobách kromě emo, na to opravdu nejsem), ale ve svém I-podu mám všechno od Louise Armstronga a Raye Charlese po AC / DC a Metallicu.
Oliver: Přestože skutečně nejsem nějakým milovníkem umění, některé obrazy ma skutečně inspirují. Když jsem byl mladší, měl jsem to štěstí, že jsem na jedné výstavě videl obraz výkřik od Edwarda Munche. Tehdy jsem si uvědomil, že mám štěstí, že mohu žít na šťastném a jasném místě - zatímco jiní takové štěstí nemají.

Kdybyste si mohly zahrát jinou postavu ze světa HP, která by to byla? Proč?
James: Nuž, predpokladám, že jasnou odpovědí by byl George, že je dost podobný (ačkoliv není až takový cool) jako Fred! Myslím, že Voldemorta, zejména proto, že je to zlý chlapec - a ty ztvárnit je vždy největší zábava.
Oliver: Ja bych si rád zahrál profesora Snapa, protože je to taková složitá postava.

Která ze sedmi knih o Harrym Potterovi je Vaší oblíbenou z hlediska vašich postav nebo příběhu? Proč?
James: Nevím se rozhodnout mezi Ohnivým pohárem a Relikvieme Smrti, Fred má v obou strašně cool scény. Ani od jedné jsem se nemohl při čtení odtrhnout, což považuji za znak dobré knihy.
Oliver: Z hlediska postavy určitě Princ Dvojí Krve, protože George a Fred otevřou Vynikající výmysly Weasleyovvých. Stanou se z nich podnikatelé, což je skvělé, když vezmeme v úvahu, že Weasleyovx nikdy neměly dost peněz.

JAMES Phelps dokončuje věty

Kdybych nebyl hercem ... buď bych byl softwarovým designérem (protože mám rád své počítače) nebo bych měl živnost - instalatér, tesař
Z mých dosavadních scén největší výzvu představoval ... obchod Weasleyů. Chvíli mi trvalo, než jsem se dokázal sžít s představou, že velím obchodu. Naštěstí, štáb byl trpělivý a všichni herci se výborně bavili.
Mým oblíbeným okamžikem z natáčení Prince bylo ... natáčení hořícího domu Weasleyů. Bylo půl třetí ráno a měli jsme jen pár minut na to, abychom to dokončili, všichni jsme se měli tvářit smutně ... když vtom se Rupert začal smát, což samozřejmě vzápětí dostalo i mě. Vždy to tak je, již od prvního filmu. Nakonec jsme to však nejako natočili.

OLIVER Phelps dokončuje věty

Kdybych nebyl hercem ... nejpravděpodobněji bych teď na univerzitě studoval geologii.
Z mých dosavadních scén největší výzvu představovala ... ta, kdy se v Ohnivém Poháru George a Fred pokoušejí přihlásit do Turnaje Tří Kouzelníků. Nejprve nás tahali v postrojov (filmování scény, kdy jejich vystřeluje z kruhu kolem čaše) a pak jsme museli zápasit, a při tom všem jsme byli namaskovaní za starců.

Mým oblíbeným okamžikem z natáčení Prince bylo ... všechno to dotahování v zákulisí. Například, když porazím Jamese a Ruperta ve stolním tenise. Všechna legraci, která nikdy nekončí.

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat