image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Robert si o sobě: "Jsem gentleman"

Když jde o vhodné zacházení s dívkami, Robert si myslí, že je gentleman.
"Neříkám dívce, jaká musí být. Nechci, aby se kvůli mě změnila." A jaká je jeho dívka snů? "Pokud je velmi talentovaná, tak se opravdu nestarám o jiné věci."
Také upřímně tvrdí, že by raději chodil ven s dívkami než s přáteli, zatímco s úsměvem dodává: "Ale pokud bych se pokusil sbalit každou holku kolem mne, pak bych tyto přátelství ztratil." Robert také přiznává, že věří na lásku na první pohled. "Je opravdu možné, že můžeš někoho potkat na ulici a náhle se do něj zamilovat. Často se mi to stává."
Robert už byl mnohokrát romanticky připoután (linked to???) k mnohým herečkám, včetně Kristen Stewart a Camilly Belle. Navzdory mnohým spekulacím tvrdí, že s nikým nerandí. Robert dříve přiznal, že hledá potrhlou, silnou ženu.
"Toho, co shledávám na ženách atraktivní, vždycky lituju. Mám rád v ženách trochu bláznovství a když jsou opravdu, ale opravdu silné," dodává. "Ale líbí se mi to, když mě už od začátku nenávidí."

***
zdroj: series-of-twilight.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat