image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor s Robertem

Krásný upír: Je mladý, krásný a tajemný. On je novým idolem Hollywoodu protože představuje
upíra ve filmu Stmívání, Edwarda Cullena. Interview s hercem který dal sbohem anonymitě.

Rozhovor najdete v pokračování článku.


SI: Mnoho vašich fanoušků vidí ve vás vaši postavu. Řekněte nám, kdo je skutečný Robert Pattinson?
Robert: Jsem mnohem víc nudný a méně fascinující než Edward, to je jisté. Rád čtu a mojí vášní je hudba. Když zrovna nenatáčím zajdu si do malé hospůdky, kde nikdo neví kdo jsem. Bylo by ideální abych byl jako Van Morrison ve svých začátcích. Jsem posedlý jeho prvním albumem.

SI: Myslíte jsi že jste dobrý chlap o kterým všichni mluví?
Robert: Vůbec ne! Přestal jsem na měsíc vycházet ven protože jsem si byl nejistý sám sebou. Když jsem četl knihu Stmívání neviděl jsem se vůbec jako Edwarda. Je popisován jako úžasný, zatím co já jsem....Chci jen říct že nemám >čokoládový bar<. Ani jsem neměl ponětí jaké to bude strávit čtyři hodiny denně v tělocvičně . Byl jsem jeden z posledních vybrán do filmu, vůbec jsem tomu nevěřil.

SI: Líbí se Vám teď kulturistika?
Robert: Ne, nesnáším to!

SI: Jak uspět, aby jste nepodlehl Vašimi okouzlujícími fanoušky? Máte jich teď miliony...
Robert: Je to divné, protože se líbím dívkám kterým je 12 ale také ženám kterým je 35. Myslím že fanoušci Stmívání jsou skvělý jak mladí tak i dospělé matky. Zatím jsem se nesetkal s dívkou mého věku která by mi neřekla že miluje Edwarda. To mě drží nohama na zemi.

SI: Americký tisk Vás prezentuje jako nástupce Orlanda Blooma. Jako nového Bristkého chlapíka který všechny dostane do kolen. Co si o tom myslíte?
Robert: Je to divné, protože sám sebe nevidím jako hvězdu pro druhé. Mám konkrétní představu o tom jakou kariéru chci mít. Sám sobě jsem si slíbil že se budu účastnit filmů se zájmem a né proto abych si vydělal peníze. Díky tomuto rozhovoru mě budete moci podráždit kdybych vzal nějakou roli v kýčovitém filmu (smích)

SI: Jaké máte plány do budoucna? Ve Stmívání jste hrál 17tiletého kluka
Robert: Kdysi jsem měl deník do kterého jsem psal všechny své myšlenky. Psal jsem si ho od 15ti do 20ti let. Byl to deník ve kterém byly nápady, scénáře ale taky vzpomínky. Možná bych ho měl teď spálit.

SI: Jaký jste byl kluk?
Robert: Byl jsem velice stydlivý, uzavřený a neměl jsem žádnou sebeúctu. Nejhorší obodbí jsem měl ve svých 17ti letech protože jsem hledal své místo.

SI: Když jste se zmiňoval o tom deníku, psal jste tam i vaše příběhy co se týče lásky?
Robert: Ano. Zamiloval jsem se pouze dvakrát v životě. Můj nejdelší vztah vydržel tři roky.

SI: Vaše vlasy jsou brány za novou chaotickou módu..Byl to váš nápad?
Robert: Je to to nejzábavnější co se mi snad kdy stalo! Nikdy jsem si nemyslel že vzhled bude takový problém. Chtěl jsem aby byly moje vlasy takové jako když jsem ráno vyskočil z postele (smích) Neměl jsem moc rád když mi vlasy upravovali a dávali make-up. Tak jsem navrhl, aby mi dávali pouze make-up ale vlasy nechali jak vypadaly když jsem se vzbudil. Myslím že to bylo perfektní jak se dostat pod kůži upíra.

SI: A dnes?
Robert: Je to úplně šílené! Kadeřníci se vždycky pokoušeli udělat něco s mími vlasy před každým večerním vystoupením.

SI: A co Vaše oči? Ve filmu jsou zvláštní
Robert: Nošení kontaktních čoček bylo to nejkrutější co jsem musel vytrpět. Mám velice citlivé oči a bylo to každodenní mučení. Vstával jsem ve čtyři hodiny ráno a musel si je nasadit. Bylo to hrozné měl jsem celý den pocit že mám v očích písek.

SI: A jste připraven nosit kontaktní čočky i pro další tři pokračování?
Robert: Nikdy! Už jsem řekl výrobcům že musejí najít něco praktičtějšího. Mohou mi změnit barvu očí pomocí různých efektů. Už nikdy nechci vidět ty zatracený čočky! (smích)

SI: Chtěl by jste být nesmrtelný jako vaše postava?
Robert: Ne. Možná jsem ještě příliš mladý abych si uvědomoval radost z věčného života ale nemám strach být starý a potom zemřít. Zeptejte se mě na smrtelné posteli, možná bych odpověděl jinak.

SI: Chápete, že lidi fascinují upíři?
Robert: Ano, protože jsem pil vlastní krev. Samozřejmě jsem se nekousnul abych mohl pít krev ale bylo to v reflexu kdy jsem se řízl do prstu a prst pak strčil do pusy.

SI: Co chystáte na rok 2009?
Robert: Jediné mé přání pro rok 2009 je že si oholím hlavu. Ale nevím jestli mi to výrobci filmu vlastně vůbec dovolí. (směje se)


0 komentářů:

Okomentovat