image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

"I po velkém úspěchu sem pořád stejný",řekl Robert

Robert Pattinson, hvězda filmu Twilight, je momentálně neuvěřitelně populární, ale úspěch ho zřejmě moc nezměnil.
A to je přesně to, proč ho zástupy fanoušků zbožňují.
"Ve všem jsem se nezměnil," říká Robert. "Žiju stejný život jako předtím, mám stejné přátele a ty samé priority. Stále jím raději jídlo z fast foodů než tofu, jsem mizerný řidič a stále mám problémy se svým BMW z roku 1989." Ano, ale nevydělává si Robert více peněz? "Bohužel, ale stále si nevydělávám tak moc, a abych vám řekl pravdu, raději bych si vydělával víc," říká s úsměvem. Jeho plný rozvrh na příští rok mu bude ztěžovat milostný život.
Když byl Robert tázán, jestli je stále sám, připomenul, že stálé cestování mu ztěžuje udržování vztahů.
"Dva poslední roky jsem byl celou dobu v zahraničí. V žádné městě jsem nezůstal déle než na pár týdnů. Sotva přijedu, musím zase odletět. To je opravdu málo času na to, abych udržoval a budoval nové vztahy. Někdy dávám přednost tomu být sám. Nerad trávím celou dobu mezi lidmi. Samozřejmě, že občas jdu ven s přáteli, ale také si užívám perfektní ticho a klid, například na psaní. A v minulých letech jsem neměl vůbec čas to dělat."

***
zdroj: překlad od series-of-twilight.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat