image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor s Emmou o škole a herectví

Během minulého víkendu zveřejnily noviny The Daily Mail a Express nové rozhovory s Emmou Watson, v nichž vypráví o své módní linii a plánech v oblasti módního návrhářství, ale také o svém studiu na univerzitě a o konci natáčení Relikvií Smrti (a vlastně celé potterovské série).

Celý rozhovor najdete v pokračování článku.

Už si byla herečkou a modelkou a teď si módní návrhářkou. Je toto budoucnost Emmy Watson?
"Och, nemám v plánu stát se návrhářkou. Tuto linii dělám proto, že mi opravdu záleží na fair-trade a etické módě. Velmi mě těší, že jsem se mohla zapojit, ale nechci si brát všechny zásluhy, že jsem návrhářka, protože jsem neabsolvovala žádný kurz, nemluvě o umělecké škole. Ve skutečnosti jsem neměla žádnou představu, kolik práce zahrnuje výsledný produkt. "

Kde si vzala inspiraci na linii?
"Prošla jsem si svůj letní šatník a přemýšlela jsem, jak bych ho přefiltrované, aby mi zbyly jen základní věci. Odpovědí byly bavlněné vestičky, lehké košilové šaty, pěkné šátky a šály jako doplňky a několik pěkných lněných kousků. Chlapcům jsem navrhla mikiny s kapucí, protože vím, že je rádi nosí. Všechno oblečení je velmi britské - proto jsme také fotili v anglické venkovské zahradě, všechno to připomíná jahody se smetanou a tenis. "

Líbily se nám především trička se slogany jako I´m not toxic ( "Nejsem toxický") a Please don't panic, I'm organic ( "Prosím, nepanikař, jsem organický").
"Velmi jsem se snažila nedělat přednášky - nešlo nám o to, abychom byli velmi seriózní a" těžké ". Navrhla jsem i tričko se sedmikráskami, na které jsem opravdu hrdá - je vtipné a chaotické. Chtěla jsem prostě navrhnout oblečení, které by bylo nositelné, jednoduché a pohodové. "

Emma bude až do července tváří Burberry. Pláště a kabelky mizí z regálů, jen co se s ní zjeví na záběru.
"Ve skutečnosti si nekupuji designérské kousky. Mám pár hezkých věcí, ale nemám příležitost je nosit. Když jsem v situaci, že se potřebuji vyumělkovat, obvykle mi něco půjčí, což znamená, že to musím vrátit - o půlnoci, jako Popelka. "

Protože prožila polovinu svého života jako zlatá rybka v akváriu filmové slávy a mnoho hodin strávila s tutorů místo ve škole, přiznává:
"Jistým způsobem je dítě vyrůstá na natáčení těžké, zvláště proto, že jsem ve světle reflektorů prožila část života, kterou provází nejvíce změn a životních lekcí. Mnoho lidí má pocit, že mě důvěrně znají, protože sledovali mou změnu z dítěte na ženu, byť jen na plátně. "

Její život na Rhode Islandu její jistým způsobem naplňuje jednu potřebu:
"Možná budu znít jako paranoidní blbec, ale dělám to proto, že chci být normální," říká herečka, která se vzdala přátel z dětství, přenocování u kamarádek a klubů pro slávu. "Opravdu chci anonymitu."

Emma se loni odstěhovala od rodičů a nastěhovala se do bytu v řadovém domě v Londýně, o který se dělí s kamarádkou a podobně se chtěla zařídit i v Americe. Kolega Daniel Radcliffe ji odrazoval od bydlení na koleji s neznámou spolubydlící. Emma jeho radu ignorovala a teď bydlí s dívkou jménem Sofie.
"Chci to udělat tak, jako to dělají všichni - chci chodit na vejšku se vším, co to obnáší. Jen jsem doufala, že si spolubydlící nevytapetuje pokoj plakátů z Harryho Pottera. "
Emma studuje anglickou literaturu a umění a minulý semestr si přidala jako volitelný předmět geologii.

Producenti potterovek rozvrhli natáčení tak, aby mohla studovat na vysoké škole, její zbývající scény se natáčejí během prázdnin. Avšak poslední den na natáčení HP se blíží.
"Budu nekontrolovatelná," představuje si Emma závěrečný den na place. "Je to polovina našich životů. Je to něco, co nás vyformovalo, co z nás udělalo to, čím jsme. Je to tak velká součást mého života, že to bude opravdu smutné. "

Emma stále zvažuje, zda se chce dlouhodobě věnovat herectví.
"Chci si být jistá, že je to opravdu to, co chci. Byla jsem tak mladá a neuvědomovala jsem si velkolepost toho, na co jsem se zavázala. Opravdu chci studovat. Velmi ráda bych si vyzkoušela divadlo. Potřebuji zkusit různé věci. Ale to říkám teď a přitom mám pocit, že tu budu i za deset let, natáčet Harryho Pottera 30. "

***
zdroj: mamlasek.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat