image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Nový rozhovor s triem z časopisu One

Francouzský časopis One přinesl (kromě různých malých článků o HP) rozhovor s představiteli ústředního tria - Danielem Radcliffem, Rupertem Grintem a Emmou Watsonovou z natáčení Relikvií Smrti, který máte v celém pokračování článku




Daniel Radcliffe:
"V Relikvií Smrti uvidíte Harryho tak, jak jste ho ještě nikdy dosud neviděli! Například jsem natáčel scénu kompletně nahý. Když jsem četl scénář, myslel jsem, že budu mít na sobě spodní prádlo, ale ne. Už jsem hrál nahý v Equus, takže to nebylo těžké. Zajímá mě však, jak budou lidé reagovat, i když na plátně zůstane vše podstatné skryté.
Nedávno jsme dokončili natáčení scény, se kterou jsem měl problémy. Mám na mysli scénu se sedmi Pottery. Natáčeli jsme záběry, v nichž hraji všechny postavy Harryho namísto ostatních herců. Byla to zábava, ale zároveň to bylo velmi těžké, protože jsem občas zapomněl, kým právě momentálně jsem. Přivádělo mě to k zoufalství. "

Emma Watson:
"Polibek s Rupertem před kamerami bude pro mě nejzvláštnejší zkušeností z natáčení Harryho Pottera. Oba jsme se té scény obávali a chtěli jsme ji mít co nejrychleji za sebou. Ale to nejtěžší mě teprve čeká - budu muset políbit Dana. Jde o scénu, v níž si Ron představuje polibek Harryho a Hermiony.
Ještě jsme nenatáčali Epilog, ve kterém uvidíme budoucnost Harryho, Rona a Hermiony o 19 let později. Na začátku nás producenti chtěli nahradit staršími herci, ale nakonec to nechají zahrát nás. Budeme vypadat jako čtyřicátníci. Už se nemohu dočkat, když to uvidím. "

Rupert Grint:
"Natočili jsme množství fyzicky náročných scén. Zejména pro Daniela bylo natáčení velmi komplikované. Ale nikdy si nestěžoval ... Ani když pro podmínky na natáčení onemocněl. Dal se dohromady a nestěžoval se ... "


***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat