image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor s Rupem pro ime Out New York



Rupert Grint ihned po premiéře poskytl interview pro Time Out New York, kde porovnával charakter Rona a sebe samého, dále se ve stručnosti vyjádřil o pokračování natáčení Relikvií Smrti, o suvenýrech, které si herci z natáčení nechávají na památku a o dalších zajímavých věcech.


Stále pokračuje natáčení posledního Pottera?
"Ano, jsme už skoro v polovině. Nyní chvilku natáčíte scény v lese a jde nám to opravdu dobře. Je tam toho zahrnutého hodně, protože jsou to dva filmy. Děláme část první a část druhou. Těší mě to. "

Jaké to bude, když se Ronald Weasley vrátí k obyčejného starému Rupertovi?
"Myslím, že bude velmi zvláštní když to celé skončí, protože to byla velká masivní část mého života. Ale těším se na svobodu. "

Jak to oslavíte?
"Skutečně netuším. Očekávám však, že nějakou tu oslavu uspořádá Warner Bros .. To by bylo super. "

*Více v pokračování*



Budete například nastavovat peníze nad oheň?
(smích) "Ano."

Odnesl si si z natáčení několik suvenýrů?
"V průběhu let se mi přece jen pár věcí nashromáždilo. Mám kravatu. Možná po úplném konci nám ponechají kouzelnickou hůlku, nebo něco podobného. Je tam několik opravdu dobrých rekvizit. Ale neradi ty věci rozdávají, protože lidé to zneužívají a prodávají na eBay. Nelíbí se jim to. "

Například Hagridova brada?
"To by mohlo být celkem dobré. Ano, až na to že bych nevěděl, co s ní. To by bylo asi úžasné chodit po ulici jako Mojžíš, ale to je asi tak něco pro Robbieho (Coltraena) tvář, protože takovou velikost hlavy nemá nikdo. "

Co tam stojí?
(nervózní smích) "Nevím, ty vousy asi stojí mnoho, protože je to vyrobený z pravých vlasů a je to ruční práce. Takže očekávám, že celkem hodně. "

Svým přízvukem dostaneš množství žen do úzkých ...
"Jasné, zejména v Austrálii. Myslím, že tam je anglický přízvuk celkem populární. "

Chtěl by si mít někdy povahu hrdiny?
"Vždy jsem si přál osobnost Rona. Byla to moje oblíbená postava ještě když jsem o Potterovi četl knížky. Vždy jsem mezi mnou a jím cítili nějaké spojení, protože jsem zjistil, že máme mnoho společného. Rovněž máme i mnoho bratrů a sestru. V knihách je stejně zábavný jako i ve filmech. Takže, je mi to celkem jedno. "

Jaké máš zkušenosti s dívkami, které na tebe po ulici křičí?
"Uf. To se mi stalo již mnohokrát. Hlavně když jsme v Americe ... jsou přímo šílené a snaží se k vám dostat. Horší je však, když na vás lidé jen pokukují. Trvalo mi nějaký čas, dokud jsem si na to zvykl, ale je zaručené, že když jdete ven, natrefíte na mnoho takových zkušeností. "

Na internetu existuje online kvíz, který vás podle odpovědí zařadí do nějaké fakulty. Kamarád mého bratra, poté, co ho zařadili do Bifľomoru, stihl za jeden víkend ze svého pokoje vše vyhodit. Není to přehnané?
"To je nápad!" (Smích) "To ho opravdu až tak velmi ovlivnilo: To je zvláštní."

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat