image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Daniel: "Vyrůstal sem obklopen homosexuály,nesnáším homofobii"!

On sám sice dává přednost dívkám, ale herec Daniel Radcliffe má spoustu homosexuálních přátel a má je rád. Všechny, kteří by jim chtěli ublížit nebo vůči nim vyjadřují nenávistné emoce, označuje jednotně za "nechutné blbce".

A filmovému Harrymu prý vůbec nevadí ani to, když si fanoušci myslí, že je gayem.
"Homofobie se mi prostě hnusí. Je to nechutné a zvířecí a stupidní a je velmi hloupé, když to lidem hlava nebere a bojí se toho. Já jsem vyrůstal obklopen homosexuály. Byl jsem jediným dítětem ve třídě, které mělo nějakou zkušenost s homosexualitou nebo něčím podobným," vyprávě Daniel v rozhovoru pro magazín Attitude.

►Čtěte dále v pokračování článku



Už letos v lednu dvacetiletý herec přiznal, že má rád gay fanoušky. "Pro spoustu heterosexuálů - a já vím, že jsem tím taky vinen - když ví, že má na ně zálusk gay, je to obrovská lichotka... Moje máma byla castingovou ředitelkou a můj otec byl literárním agentem, takže jsem byl obklopen gayi od velmi útlého věku. Byl jsem jediným klukem ve třídě, který měl nějaký "vztah" s homosexuálními muži. Většina mých kamarádů měla rodiče, kteří měli řádnou práci v bankách či právních firmách, takže žádný z nich nebyl tak vystaven homosexualitě jako já, jako že je to naprosto normální věc. Takže k tomu měli spolužáci jiný postoj než já," tvrdil Radcliffe.

Představitel Harryho Pottera nedávno přiznal, že jeho srdce patří Lauře O´Toolové, s níž nějaký čas randí.

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat