image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Rozhovor s Danem

Ani Dan nezaostává za svými hereckým kolegy a proto se skotským novinám The Daily Record podařilo pořádně ho vyspovídat. Nehovořil o příchozím šestém filmu, ale spíše o celé své herecké kariéře.

Daniel Radcliffe se přiznal, že si nemůže prohlédnout první Potterovky, protože je to jakoby se díval na svoje fotky z úplného dětství.
Tento známý herec měl jen 11 let, když jej vybrali, aby ztvárnil čarodejnickeho chlapce ve filmu Harry Potter a Kámen mudrců. Psal se rok 2000.

Pokračování v článku


Dan byl tehdy pouze nedočkavý malý chlapec s hnědými vlasy.
O několik let později, 20. července už byl zarostlí s trendy účesem, džínami a tričkem. . Proto není až tak překvapivé, že přepíná televizi, jakmile uvidí na obrazovce svůj herecký debut.

"Nemohu se dívat na první film," řekl.
"Stačí mi vidět upoutávku, nebo reklamu a hned přepnu kanál. Nestyďte se, ale pokud to beží v telce, nemohu relaxovat. "

"Naposledy jsem některý z prvních tří filmů viděl asi před třemi lety. Lidé vypadají překvapeně, že mohu přežít bez toho, abych to každoročně sledoval. No já to s potěšením dělám. "


"Jsem pyšný na jedničku, protože je to perfektní film pro děti. Vlastně jsem byl ještě dítě, když jsme ho točili a je to jako dívat se stále dokola na své staré fotky. Nic příjemného. "

Faktem zůstává, že Dan se dokáže podívat pouze na Fénixův řád. Pátý film, který byl do kin uveden v roce 2007.

"Poprvé jsem se na sebe podíval bez toho, aby mě to nějak bolelo. Ale fakt nejsem fanoušek neustálého dívání se na své filmy. Myslím, že když jednou budu mít děti, zavolám si deseti - jedenáctileté k sobě a zeptám se: "Co jste udělali? Já jsem udělal toto! "

Daniel se stal díky postavě Harryho hvězdou světového formátu, multimilionáře. Ani bez brýlí a jizvy však nedokáže uniknout stínu své slavnejší postavy. Přiznal se, že měl několik neobvyklých setkání s fanoušky.

"Paní Radcliffová byla zábavná". "Bylo to dívka v New Yorku, která řekla:" Jsem další paní Radcliffová.

"No nejpodivnější reakce, jakou jsem zažil byla ještě dříve, než první film. Kráčel jsem dole jednou ulicí ve Francii, byl jsem na prázdninách s mamou a otcem. Potkal jsem se na dívku po mé levici, ona sepodívala na mě a začala mi ječet do obličeje. Ja jsem nad ničím nerozmyslal a utekla pryč. Bylo to neskutečně hloupé. "

Samozřejmě mnohým fanouškům až jeho vypracované tělo na fotkách ke hře Equus konečně ukázalo, že již není ten malý chlapec z Harryho Pottera.

Kromě působení v Londýně minulý rok Dan pracoval i na svém Broadwayskom debutu. Naposled si zahrál v únoru tohoto roku.
A zatímco se většina kritiky soustředila na jeho nahotu, Daniel věděl, že pokud chce hrát, musí to udělat.

Během zkoušek se vyjádřil: "Myslím, že pokud to pohnojím, bude to špatné. Makal jsem 18 měsíců, aby mě bylo slyšet i na konci jevišti. Lidé si myslí, že se tam stačí postavit a jde to. No neprávem. Musíte hodně trénovat. "
"Nejlepší to bylo samozřejmě v Americe, protože nemají rádi nahotu. V tomto jsou velmi puritánští. "


Navzdory jeho snobskému výrazu v Danovi dřímá rebel.
Zatímco přichází Bradavická hysterie a fanoušci mluví o Harryho polibku s Ginny, rodiče jsou zvědaví, zda bude šestý film velmi děsivý. Zajímá je, jak strašidelně se Voldemort chopí čarodejníckeho světa.
Daniel nemá čas na lidi, kteří si myslí, že filmy jsou příliš temné.

Řekl: "Jako herec se vždy prikláním k temné stránce. Raději čtu o temnotě, než knihy, které jsou šťastné a sladké. "
"Raději se podívám na Černou krev (There will be blood) než 27 šatů (27 Dresses).
Líbí se mi představa, že Potterovky jsou akční, no dokáží děti také rozesmát. "


***
"Další. Jako bych už byl ženatý. Byla zjevně mimo, snažila se vlézt do auta. "
zdroj: priori-incatatem.sk-ÚPRAVA

0 komentářů:

Okomentovat