image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Narozeninové portfolio v Empire: Potter nesmí chybět!

Aktuální číslo časopisu Empire, je čestným číslem připraveným při příležitosti 20. narozenin časopisu. Šéfredaktor tohoto čísla nebyl nikdo jiný než slavný režisér Steven Spielberg (který se měl původně podílet na filmovm zpracování Harryho Pottera, díky čemuž se k filmu dostal jeho dvorní skladatel John Willliams, kterému mj. vděčíme za Hedvigh theme).
Součástí tohoto speciálního čísla je i Narozeninové portfolio, které chce vzdát hold některým z nejikoničtějších momentů uplynulých 20 let ve světě filmu. Samozřejmě, Harry Potter nemůže chybět.
Radcliffe! Watsonová! Grint!
Vstali z postele nekřesťansky zavčasu, aby pro nás udělali toto. Ať jsou požehnáni. - Poznámka k miniobrázku v obsahu časopisu

Daniel Radcliffe:
Být součástí tohoto speciálního vydání vytvořeného Stevenem Spelbergem je čest. Když se ohlédnout na uplynulá léta, které jsem strávil s Harry Potterem, pro mě je výjimečná - a platí to pro dnešek stejně jako pro první filmovací den prvního filmu - atmosféra na natáčení. Vedle těžké práce, vždy to bylo místo plné žertů a smíchu. Vyrostl jsem s mnoha členy štábu, kteří stále pracují na těchto filmech, a moci se k nim každý rok vracet je obrovské privilegium.
Emma Watson: Když jsme natáčeli první film, zemřel mi můj milovaný křeček Milly. Naši rekvizitáři mi tehdy vyrobili dřevěnou truhličku vyloženou sametem s nápisem Milly v přední části. Nemyslím, že nějaký křeček měl někdy lepší doprovození na poslední cestě.
Rupert Grint: Jsem tak hrdý na to, že jsem součástí potterovek, a ještě hrdší na to, že reprezentuji zrzky.

0 komentářů:

Okomentovat