image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

"Ignoruju co si o mě jiní myslí",svěřil se Robert

Krasavec z trháku Stmívání se stal ze dne na den obrovskou hvězdou, ale je stále vyrovnaný a ignoruje všechny mediální triky, které ho obklopují. "Snažím se ignorovat to, co o mě lidi říkájí. Říkáš si, že všechno co děláš je svinstvo," říká s úsměvem Robert. "Hraní je něco, v čem jsem velmi opravdový, a to je důvod, proč jsem si to vybral." Zajímavé je, že britský fešák vtipkuje, že je občas v rozpacích aby připustil, že je herec.

"Stále jsem rozpačitý říct, že jsem herec, protože je to takové laciné, takže dávám přednost tomu říkat, že dělám něco jiného," říká s úsměvem. "Nemám rád slovo 'hraní'.
"Dávám přednost slovu 'vytváření', protože chci ztvárnit postavu s myšlenkou, že se to promění v něco, co si budou lidé pamatovat. Do každé práce, kterou jsem dělal, jsem vložil něco z mého života, snažím se vložit do filmu svůj život.
V každé části mého života, ve kterých jsem hrál různé postavy, jsem byl jiným člověkem." Robert je osvěžující změna proti sobeckým mladým hercům v Hollywoodu, nejen proto že je kouzelný a talentovaný, ale také protože je k sobě kritický a často se směje. Robert připouští, že zbožňování fanoušky může být zastrašující.
"Když ti více lidí říká, jak jsi skvělý, pak máš větší potřebu to prokázat. Je to jako když ti všichni říkají, jak jsi skvělý, ale ty jsi přitom neudělal nic. Kromě toho je tu velké množství lidí, kteří tě chtějí podvést a jednat s tebou nečestně," dodává Rob.

***
zdroj: překlad od series-of-twilight.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat