image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

'Kdybych byl holka, vybral bych si Dana',tvrdí Robert

Britští miláčkové dívek se nemohou dohodnout, kdo z nich je hezčí a který z nich by získal každou dívku. Robert Pattinson poznamenal, že by dívky raději chodily s hvězdou Harryho Pottera, Danielem Radcliffem, než s ním.
Daniel Radcliffe na to reagoval tím, že řekl, že Robert je hezčí než je on, a že dívky by raději chodili s Robertem. Tady jsou nějaké jejich výroky, které o sobě navzájem pronesli.



Robert: "Daniel je o tolik lepší než já," řekl Robert v roce 2005. "Kdybych byl Katie Leung (která si zahrála lásku Harryho Pottera), tak bych šel rozhodně na rande s Danielem, protože je bohatý a známý, a to já opravdu nejsem. Myslím, že by mi Dan mohl všechny holky ukrást. Kdybych byl holka, pak bych si vybral Dana."

Otázka pro Dana: Kontaktoval jsi Roberta, abys mu dal nějaké rady o jeho náhlé slávě díky filmu Twilight? Robert jednou poznamel, že kdyby měly dívky na výběr mezi ním a tebou, pak by si pokaždé vybraly tebe.

Daniel: "Nemám jeho číslo, takže jsem s ním ještě nemluvil. Ale můžu jistě říct, že jeho trvání na tom, že by si dívky vybrali mně, je nesmyslné, protože by si mne nevybraly. On je mnohem hezčí a více okouzlující. A může být vášnivý a sexy. Rob může jen tak stát a dívat se na vás a hned jste rozžhavení. To já neumím"

Pozn.Kluci jestli se nemůžete dohodnout tak já Vám řeknu ,že se mi líbíte oba, ale přece jenom je Robert o něco hezčí než Dan.

***
zdroj: překlad od series-of-twilight.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat