image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

The Witcher gets a spin-off ...


Streamovací gigant Netflix dnes oznámil, že svůj nový velký hit, fantasy The Witcher (Zaklínač), obohatí o prequel. Oficiálně objednal šestidílnou hranou minisérii, která ponese název The Witcher: Blood Origin.

Příběh je zasazen do stejného světa, ale odehrává se 1 200 let před událostmi ze Zaklínače. Sledujeme počátky úplně prvního Zaklínače na světě a události, které vedly ke splynutí světů plných příšer, lidí a elfů v jeden.

Natáčet se bude ve Velké Británii, prozatím však neznáme žádné podrobnosti o časovém rámci nebo o obsazení nového seriálu.

Autor předlohy Andrzej Sapkowski bude u seriálu vykonávat post tvůrčího konzultanta.

Rozšíření světa Zaklínače není překvapivou novinkou. Seriál měl premiéru v prosinci 2019 a za pouhé čtyři týdny se stihl dostat na druhé místo v nejsledovanějších netflixáckých pořadech roku 2019, kdy si ho v prosinci pustilo po celém světě 76 milionů lidí.

V lednu 2020 Netflix oznámil také animovaný spin-off The Witcher: Nightmare of the Wolf, který bude mít filmovou podobu a odhalí příběh Geraltova mentora, zaklínače Vesemira.

1 komentářů:

  1. Z téhle zprávy mám asi větší radost, než z toho animovaného spin-offu (i když na ten se samozřejmě taky moc těším), protože v knížkách (zatím mám teda přečtené jen první tři díly) jsou vždycky jen náznaky o nějaké historii tohoto světa. Taky jsem zvědavá, jestli se jim podaří ulovit nějaké známější tváře :)

    Jinak já teda čučím. Takhle úžasně vymazlený layout na svém blogspostu bych nestvořila ani za milion let :D Vypadá to tu fakt parádně :) Jinak co se těch filmů týče, tak já hodně trpím. Jsem na brigádě v kině a každý měsíc mám volňásky na filmy, jenže teď není na co chodit. Do toho jsem ještě takový filmový nadšenec, takže každá odsunutá premiéra mi rve srdce. V USA by si hodně lidí zasloužilo kopanec do zadku, jak vláda, tak i lidi, co se ohání tím, že jsou svobodní a nikdo jim nebude nařizovat, aby nosili roušky. Možná obrátí, až se USA jako pomyslná loď potopí do hlubin oceánu a už si na ni nikdo nevzpomene.

    OdpovědětVymazat