image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Bonnie práskla : ,,Daniel líbá romanticky!''

V britském deníku Daily Mail byly zveřejněny nové fotky Bonnie Wright, známé jako Ginny Weasleyové a také interview, v němž promluvila o milostných scénách s Danielem Radcliffem, o jejím přátelství s Jamiem Campbell Bowerem a o tom, jak se její postava v JP sérii vyvýjela.

Celé znění rozhovoru najdete v celém článku


"Způsob, jakým to bylo provedené, byl velmi romantický," řekla o polibku. "Daniel a já jsme vždy byli dobří přátelé a myslím si, že se nám pracovalo dobře. Je to jediná milostný scéna, kterou jsem natočila, ale pokud si představím, že by to mělo být s člověkem, se kterým nemám žádný vztah, cítila bych se velmi zvláštně. Náš vztah na plátně je více procítěný tím, že známe jeden druhého a vyrostli jsme spolu jak na obrazovce, tak i mimo ni. Dan je energetický a velmi zábavný a způsob jakým pracuje, je skutečně profesionální. Moje postava polibek začíná," řekla Bonnie, "což je výborné, protože to ukazuje sílu dívek a že je to OK, být tím, kdo udělá první krok."

V reálném životě Bonnie trvá na názoru (přesto, že si vyšla ven s hvězdou Nového měsíce Jamiem Campbell Bowerem), že je volná. Tvrdí, že se nechystá začít si s Jamiem (s nímž jsou prý jen přátelé), ani s nikým jiným. Nedávno žertovala, že je vdaná za Harryho Pottera. Líbí se jí, jak se Ginny vyvýjela v knihách JK.Rowlingové, která psala knihy později, než byly zfilmovány první díly:
"Je těžké říci, zda ovlivnilo děj příběhu, to co Joanne viděla na obrazovce, ale jsem napjatá z toho, že jsem dostala šanci ukázat, co dokážu. V posledním filmu se cítím, jako bych opravdu měla vytvořit něco hodnotné. " A podle kritiků, kteří její výkon pochválili, to vážně udělala.

Čím častěji se Bonnie objevuje ve filmech, tím více se o ni zajímá veřejnost. Připustila, že vyrovnání se se slávou bylo zvláštní: "Můžete jet na prázdniny do zahraničí, do malé vesnice uprostřed ničeho, a tak vás někdo bude znát." Protože se stala slavnou tak mladá, zpočátku jí to nevadilo. "Pak to začalo být trochu strašidelné. Jdu nakupovat, a kvůli nějaké osobě mi nakupování dokáže nahnat strach. "

A co si myslí Bonnie o roli Ginny?
"Můj starší bratr mi poprvé přečetl první dvě knihy a řekl: ,Skutečně mi připomíná Ginny.' Tehdy jsem měla jen 9 let a nevěděla jsem, která z postav to je, ale přečetla jsem si první knihu a byla jsem užaslá. Když moje máma přijela z práce, řekla jsem jí: ,Prosím, prosím, vezmeš mě na konkurz na Harryho Pottera?' a tak se mamka obrátila na vydavatelství, kterým jsem se líbila.

''Na začátku jsme dokonce ani nehráli-byli jsme jen sami sebou. Většina z nás nikdy předtím nehrála, byli jsme pozváni, protože jsme svým vzezřejním udělali dojem. Spolu jsme ale vyrostli a teď jsme jako jedna velká rodina. Myslím si, že každý z nás je velmi zvědavý. Když se po nějaké přestávce vracíme zpět k filmování, je to jako návrat do školy. "

V Relikviích Smrti, které vyjdou ve dvou částech (v listopadu 2010 av červenci 2011) se Ginny a Harry vezmou a budou mít rodinu.

"Když jsem četla knihu, byla jsem šokována, že moje postava udělá něco tak velkého."
Bonnie prozradila, že jí je s blížícím se koncem smutno. "Natáčíme tak usilovně, že nebyl čas přemýšlet o tom, že je to poslední film. Až bude po všem, bude to zvláštní a velmi smutné. Nemyslím si, že někdo z nás o tom přemýšlel, až do nedávné tiskové konference, kde lidé začali vyprávět: ,Konec je blízko.' A my: ,Opravdu je?' Když filmujeme, zapomeneme na miliony lidí, kteří čekají na premiéru nového filmu. A když jsme pak na premiiéře, vidíte tisíce lidí. "

"Vím, co by Ginny dělala v každé situaci. Co se jí týká, obě máme starší bratry. Ale myslím si, že každý z nás, který byl ve filmu od začátku, se dostane do bodu, kdy chce dělat něco jiného, být někým jiným. "
"Lidé se vždy ptají:, Je to největší věc ve vaší kariéře? 'Když nemyslím na to, že je něco jako Harry Potter, který stále pokračuje a udržuje si popularitu, myslím si, že jsou před námi ještě větší výzvy."

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat