image host

SHADOWHUNTERS

Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Read More

THE 100

THE 100

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 3

Slide # 3

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 4

Slide # 4

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Slide # 5

Slide # 5

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts Read More

Evanna hovoří o škole a Lence Láskorádové


Irish Central zveřejnilo nové interview s Evannou Lynch, která nám prostřednictvím něj povídala, jaké je obtížné studovat a zároveň pracovat. Ti, kteří jsou v podobné situaci zřejmě vědí, o čem mluví. Samozřejmě i hovořila své ztvárnění postavy Luny Lovegoodové v Potter filmech ...


Čtěte dále v pokračování článku


Nejprve vyprávěla o svém životě a škole v Irsku.
"Ve škole máme lektorů a musíme s nimi pracovat minimálně tři hodiny denně. Každý ze spolužáků mi říká, že mám štěstí, že mohu chodit na natáčení ale to vůbec není pravda.
Práce s lektory je velmi intenzivní a je opravdu velmi těžká, věřte mi. Někdy je velmi obtížné soustředit se na obojí. "

Dále se vyjádřila také o své postavě Luny v Potter filmech.
"V novém filmu se Luniny vlastnosti nezmění, ale její postavení ano. Většina lidí věří pověsti, že je šílená. Je to jen domněnka některých studentů, "říká Evanna.

"Téměř nikdo ze školy nechce být v její blízkosti. Ale s Harrym je to zcela jiné. Vůbec mu nevadí, co si o ní ostatní lidé myslí a samozřejmě, už ho to nepřekvapuje, protože i na něj jsou lidé stejní. "

"Ve skutečnosti mi J.K. Rowlingová prozradila, že mou postavu nejvíce krát upravovala a měla v posledních dvou dílech upozorňovat na blížící se smrt. Měl z ní jít strach. Snaží se také na Harryho zapůsobit, ale pouze zapůsobit, nic konkrétně. "

Evanna také řekla, že ji fascinuje divadlo West End v Londýně. Dále, že sice miluje svou rodnou zemi Irsko, ale v budoucnosti by se chtěla přestěhovat do Londýna za svobodou, tam, kde má mnoho přátel.

"Největší zážitek z natáčení filmu jsem měla ze setkání mnoho známých osobností. Miluji tento knižní příběh a proto si to cením o to více. Bála jsem se však, že natáčení nezvládnu, protože jsem se cítila nepřipravena na to, co jsem měla dělat. Naučila jsem se však, že ode mě neočekávají, abych byla zcela dokonalá a to mi vyhovovalo. "

Nakonec odpověděla na otázku, které dvě postavy z Pottera by se k sobě opravdu hodili:
"V jiném vesmíru by byly skvělým párem Luna a Brumbál. Tedy, samozřejmě, je pro ni příliš starý, ale mají stejné osobnosti. Jsou klidní a nepředvídané věci berou trošku na lehkou váhu a oba jsou velmi kreativní. Ja bych řekla, že by to byla celkem zábava. "

Na závěr můžeme ještě doplnit, že Evanna bude společně s Bonnie Wright (Ginny) a Matt Lewis (Neville) propagovat šestý film v Dánsku a Polsku.

***
zdroj: harrypotter-world.blog.cz

0 komentářů:

Okomentovat